مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 15:252023-06-14حوادث

اخبار پلیس مازندران| از زمین گیر شدن سارقان زورگیر تا کشف میلیونی سیگار قاچاق


جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، از دستگیری سارقان به عنف در شهرستان کلاردشت با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی در کمتر از سه ساعت هنگام خروج از محور هراز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدموسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، از دستگیری سارقان به عنف در شهرستان کلاردشت با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی در کمتر از سه ساعت هنگام خروج از محور هراز خبر داد.

  وی در تشریح این خبر گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر سرقت به عنف در یکی از روستاهای شهرستان کلاردشت، تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کلاردشت وارد عمل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران اضافه کرد: در بررسی صحنه جرم و اظهارات شاکیان پرونده و بازبینی دوربین های مدار بسته مشخص شد، سه نفر با خودروی 405 وارد منزل ویلایی شده و با تهدید چاقو و ضرب و شتم، مقایری طلا و ارز خارجی زورگیری کرده و به سرعت از محل متواری شدند.

حسینی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی، پلاک خودروی سارقان را شناسایی و به تمامی شهرستان های همجوار جهت اجرای طرح مهار اعلام که یکی از متهمان در یکی از پاسگاه های جاده هراز آمل دستگیر و خودروی سارقان که در مسیر پلاک خودرو را با پلاک سرقتی تعویض نموده به همراه دیگر متهمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار پلیس مازندران| از زمین گیر شدن سارقان زورگیر تا کشف میلیونی سیگار قاچاق

اخبار پلیس مازندران| از زمین گیر شدن سارقان زورگیر تا کشف میلیونی سیگار قاچاق